Tuesday, December 1, 2009

PENANTIAN .....

Salam....rasanya dah lama x update blog nie...padahal bukan nya bz sangat pun aku hari2...cuma ye r...biasak jer ...hehehe..


Penantian?huhuhu..apa yang aku nantikan....ntah r...hehe aku x tau r....cuma aku rasa aku nie sedang menungggu tu jer....maybe,aku skrang nie banyak menghabiskan masa di rumah sahaja,memandangkan anak2 cuti sekolah,so...nak keluar pun malas rasanya....adalah lebih baik aku di rumah saje..melayan kerenah anak2.....bukannya selalu aku dapat menikmati pengalaman indah bersama anak2 macam nie,walau pun kadang2 tu,tersirat juga darah merah aku nie dek oleh telatah anak2...tp,hakikatnya...i love u so much.....bagi aku,seorang ibu....tiada yang lebih bermakna dan bererti dalam kehidupan rumahtangga melainkan memberi kebahgiaan buat anak2 dan suami tercinta......

Pada aku,kegembiraan mereka adalah penawar segala duka lara aku....aku bersyukur kerana di kurniakan keluarga yang sempurna dan bahagia.....terima kasih Tuhan,kerana memilih aku untuk melalui hari2 yang bahagia bersama keluarga ku dan ku panjatkan doa pada mu agar kau peliharalah keluarga ku ini bukan sahaja di dunia bah kan di alam yang abadi kelak...akhirat...amin.........

i love my family......

No comments:

Post a Comment