Tuesday, December 8, 2009

oh...my blog.....

lama rasanya,aku sendiri x buka blog aku nie....ye r...duk sibuk dengan aktiviti seharian hinggakan kadang2 aku nie terlupa yang aku nie ader blog rupanya.....huhuhu

ermm...sekarang ni dah pukul 12 malam....macam biasa r aku memang sukar nak lelapkan mata sehari dua nie...ntah r...aku pun x tau kenapa.....maybe Tuhan nak suruh aku buat qiamulai kut....:).....tp,dah memang perangai manusia...kalu nak buat amal ibadah tu berat sangat rasanya kan?tp,cuba lah kalu ajak pergi karaoke ke snooker ke...ermm...aku rasa kul 3 pagi pun aku sanggup lagi pergi....huhuhuhu....

walau pun aku begini,tp...aku selalu ingat pada Tuhan...apa2 pun yang aku lakukan ..kalu benda tu tak betul,pasti dalam hati aku berat rasanya nak buat.....ye r.aku pun slalu doakan agar aku n keluarga aku di lindungi oleh naungan rahmat dari yang Esa......lagi pun ,suami aku akan sentiasa menegur setiapa perbuatan aku kalu ader yang x betul...sama r macam dia...kalu ader yg x kena ,aku pulak yang tegur dia.....macam nie r aku n HB aku...kitaorang memang dari dulu lagi saling ingat mengingati satu sama lain....kadang2 aku rasa suami aku nie macam bestfriend aku plop,bila dia tegur aku....dia tahu cara yang terbaik untuk menegur kesilapan aku.........

k,r...malam pun dah semakin gelap nie(ader ke malam yang cerah ya?..hehe)aku nak stop cnie dulu untuk hari nie...esok ,kalu aku ingat ...aku update plop my blog ku ini....hehehe..bye..

p/s:hari nie aku belajar perkataan baru....jukung=perahu kecil.....hehe..bahasa indonesia...

No comments:

Post a Comment